Print

Secretariële diensten

Secretariële Werkzaamheden

 In de drukte komt het er vaak niet van om een brief of offerte nog even snel na te lezen. Uw adressenbestand up-to-date te houden of de notulen van die belangrijke vergadering te maken en uit te werken. Het zijn echter deze dingen die er voor kunnen zorgen dat uw correspondentie net even iets professioneler wordt en dat uw onderneming of organisatie op rolletjes loopt. Uw correspondentie is tenslotte het visitekaartje van uw onderneming of organisatie, en vaak bepalend bij de eerste indruk die uw klanten van u krijgen. Een offerte met fouten, een verouderde webtekst of een slordig adressenbestand maakt een minder goede indruk van onderneming of organisatie en kan u zelfs geld kosten. Helaas heeft niet iedereen altijd de mensen of tijd beschikbaar die hiervoor nodig is. Hiervoor zou een flexibele secretariële ondersteuning een goede oplossing kunnen zijn. Wij bieden u efficiënte ondersteuning op het juiste moment.

 

Wij verzorgen voor u:

Contactgegevens

Administratiekantoor Van der Hoek
Gooierserf 380
1276 KS Huizen

Tel: 035-5241276
Fax: 035-5263733

Email: Dit e-mailadres wordt beschermd tegen spambots. JavaScript moet zijn geactiveerd om het te bekijken.

Routebeschrijving

routebeschrijving

© 2011 Administratiekantoor van der Hoek - Kvk nr: 32144486 - BTW nr: NL0842.72.442.B.01